SEROWE PLACUSZKI 4-składnikowe

JEEEJ w końcu post! Nie było mnie długo i chyba jeszcze trochę mnie nie będzie. Gonię z materiałem, testy już niedługo. Na szczęście dzisiaj podczas robienia podwieczorku chwyciłam za aparat i o to proszę bardzo - mamy kolejny przepis! 
Serowe placuszki są ekspresowe w przyrządzeniu, są idealnym śniadaniem, fajnym posiłkiem potreningowym oraz deserem, kiedy złapie nas ochota na sernik ;)

Wszystkie składniki łączymy ręcznie lub mikserem, aromat (masa będzie gładsza i moim zdaniem lepsza do smażenia)aromat można pominąć. Placuszki wylewamy na patelnię i smażymy ok. 3-5 na jednej stronie (na drugiej stronie można krócej). Gotowe placuszki są słodkie, banan jest ledwo wyczuwalny, smakują jak sernik, są lekkie i jak widać - banalne w przygotowaniu. 


POWODZENIA I SMACZNEGO!
XOXO, Wasza Sylwia



Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Smacznie wyglądają! Może się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :-) Muszę na pewno takie zrobić ♥ :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. b.Fajny post :)
    Zapraszam do mnie:http://fashion-inspired-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A można wiedzieć na czym je smażyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. placuszki wyglądają pysznie..
    smażyłaś je na tłuszczu czy na gorącej patelni?
    Mój blog---> klik

    OdpowiedzUsuń