Śniadanka z instagramka, pierwszy dzień wiosny i NOWA ENERGIA

WIOSNA WIOSNA WIOSNA WIOSNA WIOSNA

Nawet nie wiecie, jakie szczęście i radość dzisiaj ode mnie bije. Mam pełno pomysłów na nowe posty i energię do ich tworzenia. Jest pierwszy dzień wiosny, jest przepiękna pogoda, słońce świeci, a ja czuję, że ten dzień wykorzystałam w pełni. Bardziej aktywny nie mógł być! 

Ale zanim przejdę do sedna… Żeby dzień był dobry, trzeba rozpocząć go z energią, czyli mega śniadaniem. Wiadomo, najważniejszy posiłek dnia. Swoje śniadania często dodaję na instagrama, a Wy zawsze pytacie mnie o przepisy. Dlatego wszystkie dania z instagrama zbieram tu w całość i przedstawiam Wam, jak szybko i łatwo, można je z rana przygotować!

1. Fioletowa owsianka
Płatki owsiane ugotowałam na wodzie z dodatkiem syropu z agawy. Pod koniec gotowania dodałam pokrojone banany oraz mrożone owoce leśne. Na koniec posypałam nerkowcami oraz dodałam truskawki.

2. Pancakes owsiane (1 porcja)
Mocno dojrzałego banana (średniego) rozgniotłam w miseczce. Dodałam jajko, proszek do pieczenia oraz około pół szklanki zmielonych w blenderze na mąkę płatków owsianych. Ciasto rozmieszałam porządnie i usmażyłam placuszki. Podałam z syropem klonowym i owocami.

3. Omlet na słono
2 białka i jedno żółtko doprawiłam solą oraz pieprzem. Wylałam na patelnię. Gotowy omlet posmarowałam ketchupem, ułożyłam mozarellę, rzodkiewki, sałatę i kiełki.

4. Omlet na słodko
1/3 małego jabłka bardzo drobno posiekałam. Wsypałam do miseczki z 2 jajkami, doprawiłam cynamonem. Wymieszałam, usmażyłam omlet. Posmarowałam go masłem orzechowym, ułożyłam na nim resztę jabłka oraz banana i skropiłam syropem klonowym.

SMACZNEGO!

Dzisiaj były pancake'sy. Po porządnym śniadaniu wsiadłam na rower i na siłownię. Trening ze sztangami (pump) zmęczył mnie porządnie, ale to nie koniec! Wieczorem razem z Zuzką pokonałyśmy 15 km na rowerach. MOŻECIE NAM POGRATULOWAĆ! 

A WY? Jak bardzo aktywnie powitałyście wiosnę? Dawajcie znać w komentarzach!
XOXO, Wasza Sylwia


Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Super przepisy <3
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pancakes cudne *-*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pancakes cudne *-*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na gorze zar bylam:) pospacerowalam po gorach oraz w cieszyniw na pysznym obiadku oraz w kaufladzie po czeskie przekaski ktorych u nas w pl nie ma!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie to wygląda!
    Ja byłam na rolkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń