Wiosenny przepis na szybko: pancakes proteinowe truskawkowo-kakaowe

Ach, jak ja uwielbiam wiosnę! Bez wątpliwości moja ulubiona pora roku. Ale tak, macie rację, tylko wtedy, kiedy jest piękna pogoda i świeci słońce ;). Tak jak dzisiaj.

Chociaż moje urodziny były ponad tydzień temu dopiero teraz razem z Zuzką świętowałyśmy moją sweet 16. Taka okazja - taaaaaakie śniadanie: do tej pory najlepsze pancakes, jakie jadłam do tej pory. Konsystencję mają idealną: są kruche i puszyste, z nutą truskawki i czekolady… No i całkowicie fit! 

Składniki (porcja na zdjęciu):

szklanka mąki pszennej razowej pełnoziarnistej
szklanka mleka roślinnego (ewentualnie krowiego 2%)
łyżeczka proszku do pieczenia
30 g odżywki białkowej truskawkowej (lub dowolny aromat, np waniliowy + jeszcze odrobina mąki)
łyżka ciemnego kakao
jajko (żółtko oddzielone od białka)
opcjonalnie słodzik, np. stewia

Białko jaja ubić na sztywno, wymieszać resztę składników, dodać ubitą pianę. Gotowe ciasto wylewać na suchą patelnię teflonową w kształt naleśników. Smażyć na małym ogniu, aż się zarumienią.

Oczywiście nie mogło zabraknąć owoców: dla mnie banan, dla Zuzy kiwi. Do tego jeszcze domowe konfitury i miód. Niebo w gębie! Oczywiście śniadanie musiałyśmy zjeść na tarasie w słoneczku, idealnie, wiosennie.
XOXO, Wasza Sylwia.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Smakowicie to wygląda *-*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że będzie smakowało jak już sobie przygotuję
    http://ejwaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj przygotowalam je sobie na śniadanie, tylko nie dodalam odzywki bialkowej ale i tak byly przepyszne! Dzięki za przepis Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzisz z kąt odżywka białkowa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdradzisz z kąt odżywka białkowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha telefon źle poprawił nie zauważyłam 😂 dzięki :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Super przepis, a pancakes wyglądają smakowicie :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń