Może zacznę po prostu od...

HEJ! 
Chciałabym Cię serdecznie powitać na moim nowym blogu, który założyłam z myślą o mojej nowej, wielkiej miłości, jaką jest… zdrowy styl życia! Tak, wiem, że już się domyśliłaś (łeś?) ;).

Prawdopodobnie jesteś moim widzem i śledzisz mój kanał na youtube. Zaraz… o czym on był? Ach tak… Moda, uroda i inne dziewczyńskie pierdółki, które - bądźmy szczerzy - nie mają jakiegoś wielkiego wpływu na nasze życie. Teraźniejsze i przyszłe. Ale wiecie, co ma wpływ? I sens? 

FITNESS.

Nie jako odchudzanie, nie jako fizyczna katorga, nie jako droga do doskonałości. Doskonałości nie ma. Są nasze ciała, które - uwierzcie mi - podziękują nam za dbanie o nie w bardzo przyjemny (nie kłamię, to jest przyjemne!) i zdrowy sposób! Sama się o tym przekonałam i właśnie dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Będzie on swoistym pamiętnikiem. Zamierzam publikować na nim moje postępy (TAK, CHCĘ MIEĆ ŁADNE CIAŁO!), zdrowe porady, doświadczenia, nowinki, ćwiczenia, przepisy… po prostu wszystko! Bardzo chciałabym się tym wszystkim z Wami dzielić. Wszelkie blogi, vlogi i inne linki fitnessowe są dla mnie niesamowitą motywacją, dlatego że prowadzenie własnego będzie miało jeszcze większą moc! Mam nadzieję, że Wy także będziecie mnie wspierać. Ja także będę wspierać Was. Nie ważne, jak duży krok zrobicie w stronę zdrowia i formy. Może być nawet taki malusi. Ale im większy, tym bardziej uzależnia, a od takiego nałogu wcale nie trzeba stronić ;).

TO JAK? ZACZYNAMY RAZEM? 



Co do pytania powyżej…
Nie ma opcji "NIE", nie ma opcji "OD JUTRA", nie ma opcji "MOŻE". Jest tylko wersja "JASNE, ŻE TAK!"

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Świetny post!
    Dodaj możliwość Obserwacji :)
    Wiesz, właśnie ty zmobilizowałaś mnie do ćwiczeń i dbania o siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, czekam na kolejny!
    margolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga! Jestem od cb o 4 lata młodsza, ale i tak oglądam twój kanał i super!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar spróbować razem z tb XD (co prawda 100 raz ale tym razem postaram się bardziej ^^) może mogłabyś wstawiać posty często (np. kilka razy w tygodniu) żebyśmy wszystkie mogły się motywować codziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najczęściej będę mogła :)
      ps: tym razem musi się udać!

      Usuń
    2. Super blog! olliy-travels-fashion.blogspot.com

      Usuń
  6. Sylwia, Twój blog jest spoko. Lubisz zdrowe życie- Twoja sprawa. Ale czasem wrzuć normalny film bo inni zaczęli Cię oglądać za to, jaka BYŁAŚ.
    Pozdrawiam, Marta
    P.S. To MOJE zdanie inni nie muszą go podzielać ale Sylwuś nie lekceważ mnie ;D

    OdpowiedzUsuń